Drikk mer Vann!

Jeg har en venninne, Vicky, som klager over at hun stadig får høre at hun må drikke mer vann!

Hva er trikset for å få fin hud?
– Drikk mer vann.

Hva er trikset for å gå ned i vekt?
– Drikk mer vann.

Hva er trikset for å få mer energi?
– Drikk mer vann.

Hva er trikset for sunn helse eller ditt eller datt, du skjønner poenget?
– Drikk mer vann!

Det hele er blitt et mantra som jeg erter henne med til stadighet, for jeg vet jo at vann er bra! Jeg vet at om man ikke drikker nok, så protesterer kroppen og skriker etter mer væske. Dette gjør utslag på hår, hud, negler, vekt og helse generelt. Og Vicky vet det også, men hun er så søt når hun klager over at alle sier hun må drikke mer vann!

Men hva annet kan man si? Jeg vet at etter at jeg ble flinkere til å kvelle i meg to liter vann om dagen, så har både hud, hår og negler forbedret seg betraktelig. Vekten var det pengemangelen som tok seg av. Men ponget mitt her er;

VICKY! DRIKK MER VANN! =P

En kommentar om “Drikk mer Vann!

  1. victoria

    Doh, æ vet, men nu sir jo helsefolkan at man skal drikke når man føle at man e tørst fordi d e veldi individuelt kor mye vann kvær kropp treng. Meen æ kan jo kanskje byne å bytte ut iste ogsånn m vann.

Legg igjen en kommentar