Hipp Hurra for BG!

I går hadde verdens beste BG bursdag, hipp hurra!
Og nå må dere ikke tro at jeg skriver det idag fordi jeg glemte det igår, ne-ei, for det gjorde jeg ikke det! Hun fikk en liten telefonsamtale i går, og i dag får hun innlegget som hun skulle fått i går ❤

En så ekte jente som deg må man lete lenge etter. Jeg var så heldig at du bare ramla inn i livet mitt en dag på folkehøgskolen. Og jeg føler meg beæret over å få ha blitt kjent med deg. Vi kan betro hverandre hemmeligheter, snakke med hverandre om ting vi aldri snakker med andre om.

Ekte venner trenger ikke snakke sammen hver dag. Det kan gå langsommelige tider mellom hver gang, men når vi først snakker sammen, så føles det som om det ikke har gått mer enn bare noen timer siden sist. Gleden av å høre stemmen din forsvinner aldri. Når du skriver meldinger eller kommenterer her på bloggen, så opplever jeg noe morsomt som jeg bare opplever med svært få andre mennesker. Jeg kan nesten høre deg si det høyt, jeg kjenner stemmen og tonefallet ditt så godt at jeg hører hvordan du ville sagt ting hvis vi hadde snakket om det. Jeg har et lite, svært begrenset stemmegjenkjenningsprogram i bakhodet, og der har du som en av svært få sneket deg inn og lagt inn din stemme.

Det er episoder du og jeg har vært gjennom sammen som sitter som støpt i hjernen og hjertet mitt. Blandt annet den gangen vi var i Ski og så Thor på kino. Og den gangen på enga, når vi endte opp med å sitte i flere timer på filmlinjas klasserom og skravle til langt på natt. Jentekveldene på rommene våre. Ja, jeg husker disse tingene som om det var i går.

Du har beriket mitt liv, du har vært med på å forme meg med din godhet, du har støttet meg i alt siden første dagen vi møttes, og du har alltid vært der for meg. Jeg vil du skal vite at jeg også støtter deg i alt, og at jeg alltid vil være her for deg om du trenger meg.

Jeg elsker deg, Jenta mi, for alltid ❤

En kommentar om “Hipp Hurra for BG!

  1. BG

    Kjære deg det var et fantastisk innlegg og varmet meg tvers igjennom<3 jeg føler akurat det samme for deg og husker så mange stunder! Vi har det alltid morro og kan snakke om ALT! Jeg er så ubeskrivelig glad i deg og kan ikke få sakt nok om hvor mye ditt vennskap betyr for meg! Du er en absolutt fantastisk person og jeg skal personlig sørge for å aldrig miste deg! Du er en fantastisk person og, igjen, jeg er så fryktelig glad i deg<3 mange tusen klemmer fra meg<3

Legg igjen en kommentar